برگزاری انتخابات هیأت مدیره بیمارستان گلسار رشت

برگزاری انتخابات هیأت مدیره بیمارستان گلسار رشت

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی گلسار یکی از معروفترین و با سابقه ترین بیمارستان های خصوصی در سطح استان سرسبز گیلان است . این مرکز درمانی بهداشتی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز و بتدریج در سالهای بعد با خرید تجهیزات مدرن تر و افزایش زیربنای بیشتری ،توسعه و تکامل یافت. بیمارستان گلسار ابتدا با فضایی به وسعت ۵۷۰۵ مترمربع با زیربنای حدود ۱۰۶۵۰ مترمربع ساخته شد که به تدریج توسعه و زیربنای آن به ۱۳۲۵۰ مترمربع افزایش یافت و در آن واحد های جدیدتری به وجود آمد.در ضمن از زمینی به وسعت ۷۰۰۰مترمربع که در جوار بیمارستان واقع شده، درحال حاضر به عنوان پارکینگ استفاده می شود و انشاءالله با تامین منابع مالی و برنامه ریزی دقیق در آینده نزدیک ،بیمارستان مدرن تر احداث خواهد شد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی گلسار رشت
بیمارستان گلسار رشت

روز جمعه دوازدهم دی ماه ۱۳۹۹، انتخابات هیأت مدیره و بازرسین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی گلسار رشت به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار گردید. 

انتخابات الکترونیکی پژواک

یک ویژگی مهم در برگزاری این انتخابات وجود دارد که تاکنون مشابه این انتخابات در کشور برگزار نگردیده است و سامانه انتخابات الکترونیکی پژواک برای اولین بار برگزاری انتخابات با این ویژگی را پیاده سازی نموده است.

در کلیه انتخابات ها، حداقل و حداکثر تعداد آرای قابل قبول برای رأی دهندگان وابسته به انتخابات است. لیکن به دلیل شرایط متفاوت در این انتخابات حداقل و حداکثر تعداد آرای قابل قبول برای هر رأی دهنده متفاوت بود و این تعداد حداقل و حداکثر برای هر یک از رأی دهندگان به صورت مجزا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این انتخابات مذکور به صورت رأی گیری با آرای تکراری برگزار گردید به ترتیبی که هر رأی دهنده می تواند یک داوطلب را بیش از یک بار انتخاب نماید.

  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

RSS فناوری اطلاعات و ارتباطات

Call Now Button