انتخابات شرکت نوین انرژی خلیج فارس

خبر، انتخابات نمایندگان «کارکنان» شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار گردید

مجمتع پتروشیمی مبین بزرگترین طرح یوتیلیتی متمرکز کشور جمهوری‌اسلامی‌ایران است و در نوع خود یکی از بزرگترین پروژه‌های دنیا به شمار می‌آید که در سال ۱۳۷۹ در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصویب و به نام شرکت پتروشیمی مبین احداث شد که مهندسی تفصیلی آن توسط شرکت تکنیپ فرانسه انجام شده است.

انتخابات آنلاین شرکت نوین انرژی
انتخابات نمایندگان کارکنان شرکت نوین انرژی خلیج فارس

روز سه شنبه نهم دی ماه ۱۳۹۹، انتخابات نمایندگان «کارکنان» شرکت مبین انرژی خلیج فارس به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار گردید. این انتخابات در ۴ دسته مختلف شامل:

کارکنان رسمی

کارکنان مدت موقت

کارکنان مدت معین

و کارکنان پیمانکاری

و به صورت ۴ انتخابات الکترونیکی مجزا و با بیش از ۱۶۰۰ نفر رأی دهنده بالقوه و از بین ۲۱ داوطلب برگزار گردید.

انتخابات الکترونیکی شرکت نوین انرژی خلیج

انتخابات مذکور از ساعت ۰۹:۰۰ به صورت خودکار آغاز و در ساعت ۱۵:۰۰ به صورت خودکار پایان پذیرفت و هیأت ۷ نفره نظارت بر انتخابات، پایان انتخابات را اعلام و قطعی نمودند و نتایج انتخابات بلافاصله استخراج و از طریق پیامک نیز به داوطلبین اطلاع رسانی گردید.

انتخابات الکترونیکی پژواک

از نکات قابل توجه این انتخابات غیرحضوری، مشارکت بالای رأی دهندگان بود. مشارکت بیش از ۷۵ درصدی در یکی از انتخابات ها و میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت در مجموع ۴ انتخابات مذکور، یکی از نکات مهم در این انتخابات آنلاین بود.
با توجه به این که انتخابات غیرحضوری و تمام الکترونیکی موضوع نسبتاً جدیدی در بین تولیدات و موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات است، اما این میزان از مشارکت در انتخابات برخط چشمگیر و قابل توجه بود.

دیدگاه ها

سعید

سلام. نتایج انتخابات را هم اعلام می کنید ؟

پاسخ
admin

سلام و درود. نمایش یا عدم نمایش نتیجه انتخابات به صورت عمومی از اختیارات و تصمیمات هیأت نظارت بر انتخابات هست، لذا ما در این خصوص اقدامی نمی توانیم انجام بدهیم. ما صرفاً زیر ساخت فنی برگزاری یک انتخابات امن و شفاف و قابل اطمینان رو ایجاد می کنیم. سپاس از نظر شما.

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

RSS فناوری اطلاعات و ارتباطات

Call Now Button